Sunday, July 16, 2006

StavernFestivalen

Har akkurat jobbet frivillig i to dager på StavernFestivalen, det var veldig gøy. Ble kjent med koselige mennesker og lærte å tappe øl. ^^ Skal definitivt tilbake neste år.

Også må jeg si at jeg ikke har fått så mye opperksomhet på lenge.

- Dame tok på meg, mens hun fortalte mannen sin om hvor søt hun syns jeg var. Jeg trodde helt seriøst at hun skulle kysse meg.
- En "liten" gutt som akkurat hadde fylt 18 spurte om jeg ville være med han ut på byen når jeg var ferdig å jobbe. Da jeg sa at jeg ikke kunne drikke, fordi jeg kjørte bil sa han at jeg bare kunne sove hos han, han hadde jo egen leilighet og dobbelseng.
- To gutter ville ha meg med på fest, "rett borti veien".
- Gammel ekkel mann fortalte meg at jeg var både søt og deilig. Og lurte på om jeg ville møte han senere, og om han kunne få nr. mitt.
- Voksen mann lente seg over bardisken for å kysse meg.
- Litt søt gutt ville ha meg med på fest, jeg takket nei. 10. min senere kom han tilbake med nr. sitt på en papirlapp.

Takk til S.O.S security - men at work. - mannen som passet på meg når folk ble litt for ivrige og verdens kjekkeste sjef som var skremmende lik Colin Farrell. ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home