Friday, April 28, 2006

Ting som irriterer meg i trafikken II : Berter på scooter.

Noe som irriterer meg grenseløst i trafikken er berter på scooter som ikke har noe som helst kunnskap om normal folkeskikk på veien. Hvor irriterende er det ikke å måtte ligge bak ei lita blond ei som ikke klarer i kjøre raskere enn 40 i 60 sonen? Greit, jeg vet at de ikke går raskre og at bertene ikke kjører sakte med vilje, men må de absolutt ligge midt i veien, så det er umulig å kjøre forbi? Og når du kikker i speilet (noe jeg håper du gjør, lille jente) og ser at det ligger tusenogfemti biler bak og venter på at du skal passe deg så kan du vel for svarte kjøre inn i en busslomme og slippe folk forbi? Sånn som de fleste snille traktorsjåfører gjør? Er du virkelig så dum at du ikke sjønner at folk vil forbi? Jeg skal kjøpe meg en snømåkebil og kjøre på dere.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home