Thursday, June 22, 2006

Parfymelle

På Downtowns nettside står det dette om et av deres parfymerier:
"Parfymelle Beauty Parfymeri
Parfymeri med personlig service. Bruk vår fagkunnskap. Spør oss om råd!"


Når de skriver "personlig service" er de veldig bokstavelige. Tidligere i dag var jeg inne på dette parfymeriet med min søster i ca. 30sek. I løpet av den tiden hadde vi blitt tilbydd hjelp 2 ganger. Og alle de annsatte ga oss blikk som enten betydde "De ser utrolig rike, viktige ut og vi må gi dem all hjelpen vi kan, og kanskje få dem til å svi av noen tusenlapper og fortelle alle de rike og viktige vennene sine om hvor hjelpsomme vi er." eller "De har tenkt å stjele alt vi eier og har!". Altså, selv om jeg er under 50, ikke har trynet fult av maling og fortsatt har sovesveis betyr ikke det at jeg har tenkt å stjele! Og butikken er faktisk så liten at når den første hvalen spurte om jeg ville ha hjelp (2sek. etter at jeg gikk inn døra)hørte alle i hele butikken det. De andre visste at jeg ikke trente hjelp! De gamle røyene i den butikken er de verste ekspeditrisene jeg har møtt. Ikke kjøp noe der. Kjøp heller hos Esthetique, koslige damer.

Takk for meg. ^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home