Monday, May 22, 2006

Topp 8 . Kjekke gitarister.

Jeg har bestemt meg for å skrive minst ett innlegg om dagen. Kvaliteten blir nok ikke akkurat bedre av det, men gode bloggervaner for jeg nok. :) Her kommer et totalt meningsløst innlegg med sikle faktor, jeg er stolt av å kunne introdusere Lily Rebels Topp 7 : kjekke gitarister.

1. Linde aka Mikko Lindström.
Førsteplassen går såklart til Linde. Vår blonde dreadlock finne spiller som mange sikkert vet i HIM. ^^
2. Daniel Johns.
Vokalist, gitarist og "maskot" i australske Silverchair.
3. Billy Martin.
Emo/goth veggisen fra det amerikanske punkrock bandet Good Charlotte.
4. Billie Joe Armstrong.
Han dærre kjekke fra Green Day. ^^
5. Robert Carmine.
Skuespiller og vokalist/gitarist i Rooney.
6. Øystein Greni
7. Euroboy aka Knut Schreiner.
8. Justin Hawkins.
Touching you 'cause you're touching meeeee.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hva med øystein da.. trodde han skulle på lista:)

10:11  
Blogger Lily Rebel said...

Sorry vennen. Glemte det helt. Skal fikse det nå. ;)

12:52  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan ikke fatte og/eller begripe hva dere ser i Knut Schreiner. Han ser jo ut som et ødelagt stakitt i kjeften.

03:34  
Blogger Lily Rebel said...

Han har en slags sjarm.

15:05  

Post a Comment

<< Home